Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • maart 2015
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

ProSieben, Sat.1 en Proximus 5 verdwijnen weldra op Proximus TV

Posted by dtvfan op 10 maart 2015

ProximusDe Duitse commerciële zenders ProSieben en Sat.1 verdwijnen op 13 mei uit het zenderaanbod van Proximus TV. ARD, ZDF en RTL Television blijven beschikbaar in het basisaanbod. Dat meldt Proximus. Verder stopt de basketbalzender Proximus 5 op 30 juni met uitzenden. Vanaf volgend seizoen zal er dus geen basketbal meer te zien zijn op Proximus TV. Proximus blijft nog wel Spirou (Charleroi) en Port of Antwerp Giants (Antwerpen) sponsoren.

8 Reacties to “ProSieben, Sat.1 en Proximus 5 verdwijnen weldra op Proximus TV”

  1. mi said

    allee,nog meer infokanalen erbij zekers???Wanneer lees ik nu eindelijk eens dat er interessante zenders BIJKOMEN????

  2. William said

    Ja, daar gaan we weer, het zenderaanbod weer slechter maken.

  3. jerry said

    Zijn ze weer de duitse zenders aan het afpakken voor andere zenders waar je geen ballen aan verstaat. Dat ze die dan in een betaalboeket zetten.

  4. bennyvr said

    Dan hebben ze weer plaats om enkele Franstalige zenders toe te voegen…

  5. Carmen Jecht said

    Het zou me eens interesseren waarom ze die duitse zenders terug afschaffen. Ik als duitstalige was er zo blij me dat ik die zenders kon kijken. Heel teleurgesteld ben ik nu !!

  6. Steven Boljau said

    Allee zeg. PROSIEBEN. Daar keek ik naar als ook Sat 1. Gaan we weer de anti Duitstalige kant op. Ze zouden er beter wat Franse posten af laten. Daar kijk ik nooit naar. Wegens te saai. En alles invullen met infokanalen. Dat vind ik niet klantvriendelijk. Spijtig dat hier geen Duitstalige concurrent is die klanten een paar Vlaamse zenders,een paar Nederlandse Posten uit zou zenden en voor de rest Duitse posten.daar bij internet en mobiel internet en ik zou ook overschakelen. Eerst kreeg proximus een 8 voor tevredenheid. Nu nog maar een 5.

  7. arthuro said

    als ze de zeders er uit zetten moeten ze maar de prijs ook verlagen

  8. Mark said

    Halllooooo goed bezig de islamitische zenders blijven en de Duitse weg ? Doet voor iedereen goed en plaats ze aub terug .. dat zijn prachtige zenders…. pfff er zijn veeeeeel Duitstalige mensen in belgie dus hou daar ook aub rekening mee

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
