Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • januari 2014
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

BBC-zenders weldra ook bij Rex en Rio van Telenet

Posted by dtvfan op 9 januari 2014

printLogo.jpg Telenet picture by dtvfanDe BBC-zenders BBC Three, BBC Four, CBBC en Cbeebies zullen weldra ook in de betalende zenderpakketten Rex en Rio van Telenet komen. Dat heeft Telenet bekendgemaakt op Twitter. De BBC-zenders waren tot hier toe enkel in de kleine zenderpakketten van Telenet Kids & Music en Entertainment beschikbaar.

Update: Sinds 20 januari zijn BBC Three, BBC Four, CBBC en Cbeebies enkel beschikbaar in het zenderpakket Rio en niet in Rex. Daarnaast werd ook BBC One HD toegevoegd aan het basisaanbod, samen met Eurosport NL HD en Sundance Channel NL HD.

17 Reacties to “BBC-zenders weldra ook bij Rex en Rio van Telenet”

  1. J. said

    “Divine Intervention” or just “Common Sense”…..? Telenet Lives Another Day….

  2. Dan is het nu wachten op de HD versie van BBC ONE, BBC TWO, BBC Three, BBC FOUR en als bonus BBC NEWS. En misschien ook eens de HD versies van Nederland 1, 2 en 3 na al die jaren toevoegen ?

    Maar de voorkeur zal weer gaan naar het on demand aanbod van B films in SD via Rex/Rio. 😦

  3. J. said

    Hear, Hear….!

  4. peter said

    ik ontvang rio pakket
    nodig BBC THREE , BBC FOUR , CBBC, BBC CBBIES

  5. boyke said

    is dit nu interessant nee voor mij niet

  6. Fab said

    Zeer interessant voor mij. Zolang BBC 3 en BBC 4 nog steeds niet in Rio opgenomen worden, blijf ik tot de laatst moment het Plus pakket behouden en weiger ik om over te stappen naar de Rio formule.

  7. Harry VE said

    Telenet bevestigde vanmorgen dat vanaf 20.01.14 BBC3 en BBC4 ook in Rio zullen begrepen zijn. Even afwachten, dus.

  8. Bert said

    Dit is GEEN oplossing. Ik heb enkel het Entertainment packet, net voor BBC 3 en 4 (en 13th Street en MGM). Kostprijs: €6.5. Kostprijs Rio: €25. Dus ik mag bijna vier keer meer gaan betalen als ik die kanalen wil behouden (want garantie dat die kleine paketten eerstdaags de vuilbak in gaan, kwestie van iedereen naar Rex/Rio te dwingen). Een meerwaarde is er niet — nee, ik heb geen interesse in de duizenden andere brolzenders of de Prime-kanalen.

  9. Joop said

    Helemaal eens met Bert! Mocht ik er toe “gedwongen” voor BBC 3 en 4 (en 13th Street en MGM) een Rio-pakket te nemen met hoofdzakelijk zenders waar ik echt helmaal niets mee heb dan ga ik toch eens naar een andere aanbieder op zoek. Iemand een suggestie?

  10. Geert said

    Groot gelijk Bert !
    Ik ga ook meer betalen voor iets dat ik totaal niet ga gebruiken.
    Een geluk nog dat ik alle bbc’s in hd op mijn satelliet heb !
    Maar wil ik de discovery’s enz,… ga ik moeten rio nemen.
    Maar ik wil geen rio !!!!
    Met die extra 15 euro kan ik in de toekomst netflix nemen en ga ik nog geld over hebben !

  11. Kris said

    En vanaf deze week zitten de volgende zenders in het basispakket : BBC HD, Sundance Channel HD en Eurosport HD.

    Bij mij staan ze toch open sinds maandag 20/01/14. Maar voor hoelang?

  12. Bart said

    Nog geen oplossing voor : Fashion TV, Food Network, VTMkzoom+, JimJam, Pebble TV,
    eventuele terugkeer van WDR3
    en “NED1, NED2 en NED3” in HD-versie.

  13. Rudy said

    Ik kijk al sinds december totaal gratis naar alle BBC zenders in HD. Om nog maar te zwijgen van het enorme Duitstalige HD aanbod. Zenders à la VRT en VTM zeggen mij totaal niks. Kwaliteit, HD, Dolby en zonder enige vorm van abonnement met mijn eigen gekozen hardware via satelliet.

    Een mens spaart veel geld uit op jaarbasis zoals kabelabonnementskosten, huur decoder, auteursrechten en ga zo door. Ik kies voor kwaliteit en heb die dan ook.

  14. peter said

    nodig op rio cbbc en bbc cbies
    wanneer ?
    telenet niet akkoord terug op WDR – SAT1- PRO SIEBEN en NED HD op kabel vlaanderen ?

  15. Peter, zoals in het artikel vermeld zijn CBBC en CBeebies nu beschikbaar in Rio.
    Voor die andere zenders moet je je richten tot Telenet….

  16. Bart said

    Staat niet op de nieuwe zenderkaart (CBBC en Cbeebies)

  17. muckiba said

    bart cbbc en cbeebies zijn niet beschikbaar op rio

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
