Mobistar Digital TV telt 23.414 abonnees
Posted by dtvfan op 23 juli 2013
Eind juni telde Mobistar Digital TV zo’n 23.414 klanten. Dat heeft Mobistar gisteren bekendgemaakt tijdens de voorstelling van zijn tweede kwartaalresultaten. In het afgelopen tweede kwartaal waren er zo’n 2.510 abonnees minder voor Mobistar Digital TV. Voor het vijfde kwartaal op rij daalt het aantal digitale tv-abonnees bij Mobistar. Ten opzichte van juni 2012 is er een daling van 7.558 abonnees (-24,4%). De sterkere daling is te wijten aan de bekendmaking van Mobistar midden mei dat Mobistar Digital TV stopt op 15 september. Tegen deze datum moeten alle 23.414 abonnees een nieuwe digitale tv-provider vinden. Het bedrijf Mobistar wacht intussen af op de openstelling van de kabel om zijn tv-product te herlanceren.
8 Reacties to “Mobistar Digital TV telt 23.414 abonnees”
Sorry, the comment form is closed at this time.
jurgen said
Ze zouden beter de klanten die ze nu in de kou laten staan bij overstap naar tv vlaanderen waarvan wij nog mobistar gsm abonementen heben goed opvolgen nooit mizerie gehad me mobistar maar de web pagina om over te schakelen naar tv vlaanderen is bij ons de hel begonen op 1 dagtijd geen tv meer en internet afgesloten terwijl ze bij tv vlaanderen aleen tv ginge over neme maar op steun en hulp van mobistar moet ge nie rekenen maar onze 12 gsm abonemente neem ik mobistar terug
gert said
Amaai wat een gezever bij tv vlaanderen.
op 14/6 gingen we onze decoder en triple ontvanger krijgen abbonement ging in op 1/7/2013 dus opzeg bij mobistar gedaan rond 1/7 zoals ons aangeraden was door tv vlaanderen.
Toen de dienst bij hun moest geactiveerd zijn kregen we berichten van er zijn onderhandelingen over de toestellen van mobistar zodat die verder gebruikt kunnen worden en nog wat bla bla bla waar ik als klant geen uitstaans mee heb vermits ik inteken op een nieuw contract bij tv vlaanderen met nieuwe decoder.
contact opgenomen met tv vlaanderen daar verzekerde ze ons dat we tot 15-9-2013 onze decoder van mobistar verder konden gebruiken en in tussen tijd we een andere kregen.
nu 30/7 nog geen decoder en sinds vandaag ook geen tv meer.
ondertussen al een half uur aan de lijn bij tv vlaanderen en nog steeds wachtende op een van de medewerkers die mij te woord gaat staan……………
spijtig dat het verschil in beeldkwaliteit te groot is om terug naar een andere provider te gaan.
hieronder een van de mails van tv vlaanderen
Beste klant,
We willen u graag op de hoogte brengen dat wij uw ondertekend contract van TV VLAANDEREN hebben ontvangen!
Om te voorkomen dat Mobistar u vanaf 1 augustus 2013 opnieuw zal aanrekenen voor digitale tv, willen we u vragen om uw huidig abonnement op Mobistar TV onmiddellijk op te zeggen.
Wij zorgen er voor dat uw decoder blijft werken tot en met 15 september 2013. Vanaf deze dag start dan officieel uw tv-abonnement bij TV VLAANDEREN. U kijkt gratis tot het einde van het jaar en krijgt de promotie die geldig is op de keuze van uw abonnement.
Gebruik voor het beëindigen van uw abonnement op Mobistar TV het opzegformulier dat u hier kan downloaden. Stuur dit formulier volledig ingevuld naar het adres dat u bovenaan op het formulier vindt.
Mocht u nog vragen hebben, kan u ons contacteren via mobistar@tv-vlaanderen.be. Wij wensen u veel kijkplezier met digitale televisie van TV VLAANDEREN!
Met vriendelijke groeten,
TV VLAANDEREN
martine laenen said
Martine uit Petit-Fays
Wij zitten ook reeds een week zonder tv na onze overstap naar tv vlaanderen, als ge eindelijk een medewerker aan de lijn krijgt negeert die gewoon alle vragen, weigeren uitleg te geven, hangen gewoon op,ongelooflijk!!!Heb nu klacht neergelegd bij de federale ombudsdienst
voor telecommunicatie , die zouden tv vlaanderen én mobistar dan contacteren , ben benieuwd wanneer we eindelijk terug tv gaan hebben,
gewoon belachelijk !!!
martine laenen said
Martine uit Petit-Fays
12 augustus,al meer dan een week geen tv-signaal,deze ochtend het zoveelste telefoontje naar tv vl.
Na een 30 min. wachten werd ons het volgende wijsgemaakt, uw smartcartd gaat vandaag nog ingescand worden zodat u terug tijdelijk tv via mob. hebt en uw decoder van tv vl.ligt klaar om verstuurd te worden,ik bel u straks wel effe terug om u op de hoogte te houden.
Om 17 u. terug gebeld om te vragen hoe het zat ,na 45 min. volhouden van mijn kant,ik voelde mij net een onderzoeksrechter, eindelijk de waarheid: u zal tot zeker 15 sept. geen tv.signaal hebben!!!
Dus mede-overstappers , laat u geen blaaskes meer wijsmaken, géén signaal tot 15 september.
Ik ga mijn contract dus opzeggen, eerst even chekken bij de ombudsdienst, en nóóit geen tv-vlaanderen voor mij
manderlierchristine said
manderlier christine hetis al zes weken contract ondertekend nog geen decoder en nog geen smartcard het is schandalig we hebben niets v tv ga moeten contrat opzeggen het is schandaligdas niet de afspraak normaal zouden we verder tvkunnen kijken 23/09/2013 co,tract al ondertekend begin aug
Benny said
Het wordt tijd dat men optreed tegen zulke praktijken. Ik zit zelf al van begin augustus te wachten op omschakeling van Mobistar tv naar tv Vlaanderen. Je moet pagina’s en pagina’s met voorwaarden ondertekenen maar ze slagen er zelf niet in hun product te activeren laat staan een antwoord te geven waar je iets mee bent
Karla said
ik heb gisteren mijn decoder ontvangen… gewoon voor de deur gevonden; al een geluk dat die niet gestolen werd! vandaag bekijk ik alles in detail en… groot is mijn verbazing nu ik zie dat ik moet beginnen boren en andere kabels vasthangen aan mijn satelliet… alsof ik technieker ben??? en nu??? ik zit hier met decoder en nodig materiaal, maar dit had men mij niet gezegd… ik héb ook zo geen speciale boor thuis liggen!! ze zullen hier rap eens hun ‘devuren’ moeten doen of ik ga verder. dit is valsspelen… van alles wijsmaken en dan zitten we met de gebakken peren. schandalig!
martine laenen said
Toe ik er half augustus was achtergekomen dat het nog minstens tot 15 september zou duren voor we de decoder zouden krijgen(dus 7 weken zonder tv) heb ik na telefoontje met de federale ombudsdienst telecommunicatie per direct de overschakeling geannuleerd per aangetekend schrijven,2 x om zeker te zijn(postbusadres en adres in Zaventem) ook telefonisch en per émail.Een week geleden toch een decoder geleverd, per direct geretourneerd.Ben ondertussen bij VOO (woon in prov. Namen) Voilà,
groetjes, Martine