Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • maart 2012
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

VMMa trekt eind deze maand stekker uit tv-zender Vitaliteit

Posted by dtvfan op 14 maart 2012

VitaliteitDe Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), eigenaar van onder meer vtm, 2BE en Vitaya, stopt eind deze maand met de digitale tv-zender Vitaliteit. Dat meldt de VMMa in een persbericht. Vitaliteit is een digitale gezondheidszender van Vitaya en startte op 17 oktober 2007 met uitzenden. Sinds de overname van Vitaya en Vitaliteit door de VMMa in november 2010 zendt Vitaliteit enkel medische en gezondheidsprogramma’s uit het archief van Vitaya uit. Op 31 maart stopt de digitale zender definitief met uitzenden. Volgens de VMMa kunnen de kijkers vanaf april terecht bij Vitaya, die ook gezondheidsprogramma’s uitzendt. Vitaliteit is beschikbaar in het basisaanbod bij Belgacom TV, Mobistar Digital TV, Numericable, Telenet Digital TV en TV Vlaanderen.

6 Reacties to “VMMa trekt eind deze maand stekker uit tv-zender Vitaliteit”

  1. De Clerck Pascale said

    Dit is zowat de enige zender die mij interseseert en dit nemen ze me af!!!
    Waar zie ik nu al die medische programma’s waar ik zoveel van kan op^steken?
    Ik mis ze nu al!!
    Pfffffffffffffffff

  2. l said

    Gewoon , zonder boe of ba schrapt men de zender Vitaliteit uit het aanbod, de prijs blijft wel dezelfde…
    De zender Vitaliteit was een verrijking op medisch vlak en hield ons op de hoogte van wat er zoal gebeurt!Op Vitaya worden deze programma’s niet gegeven.Hier worden de meeste andere uitzendingen wel driemaal herhaald…
    Spijtig en is hier niets aan te doen??????
    Een grote fan van vitaliteit!

  3. RD said

    Hier is het de zender zelf die stopt en licht het niet aan de tv-providers

  4. TINE said

    Elk uur van de dag was iets interessant te zien.
    Er is een grote keuzen aan tv programmas maar geen enkele meer van dezelfde aard.
    Hoop dat er binnenkort een vervanger komt;ik mis het.

  5. Martine Fiers said

    Dit is werkelijk echt jammer, voor mij één van de weinige zenders die echt interessante programma’s gaven. Volgens de maatschappij kunnen we terecht bij de zender Vitaya maar dat is absoluut niet waar want er zijn daar weinig medische programma’s te bekijken. Niettegenstaande is Vitaliteit ook een hele goede zender met goede programma’s maar anders. Geef mij maar Vitaliteit.
    Hopelijk komt men nog op zijn beslissing terug.
    Een ontgoochelde kijker

  6. Brigitte said

    Echt stom dat Vitaliteit niet meer op tv te zien is. Volgens de maatschappij kunnen we op Vitaya ook van die gezondheidsprogramma’s bekijken? Wel daar heb ik nog niet veel an gemerkt hoor… 😦 Ik wil terug programma’s waarin ze die operaties laten zien of hoe het eraan toe gaat op de spoedafdeling en zoiets als ‘for chick children hospital’ was zeer interessant om naar te kijken. Ik wil Vitaliteit terug op tv…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
