Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • januari 2012
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Real Madrid – Barcelona woensdag live op Belgacom 11

Posted by dtvfan op 14 januari 2012

Belgacom 11Belgacom 11, de voetbalzender van Belgacom TV, zendt komende woensdagavond de heenwedstrijd tussen Real Madrid en Barcelona in de kwartfinales van de Spaanse Copa del Rey live uit. Belgacom heeft namelijk de rechten verworven door de Spaanse Copa del Rey. Dat meldt Belgacom. Alle abonnees van Belgacom TV kunnen woensdag de wedstrijd tussen Real Madrid en Barcelona live en gratis bekijken om 22 uur op Belgacom 11.

14 Reacties to “Real Madrid – Barcelona woensdag live op Belgacom 11”

  1. Dirk said

    Merci Telenet

  2. Wim said

    Telenet & Prime laten ons weer eens in de steek. Nadat Barça tv plots verdwenen is uit het aanbood ( hier kon je tenmiste achteraf nog een samenvatting bekijken) zijn er nu ook geen bekerwedstrijden meer. Het is duidelijk dat het kwalitatieve aanbod buitenlands voetbal lijdt onder het binnenhalen van het contract binnenlands voetbal. Inmiddels staat de digitale tv gids van prime vol met carousel herhalingen en wedstrijden die maanden geleden werden gespeeld. Golf en NBA zijn belangrijker geworden dan de classico, een spijtige evolutie. Wim

  3. ray said

    Is deze dan gratis te bekijken? Of heb je een apart abo nodig?

  4. dtvfan said

    Alle Belgacom TV-abonnees kunnen gratis naar de wedstrijd kijken op kanaal 600.

    Met vriendelijke groeten

  5. kazza said

    ik ga sowieso TERUG naar belgacom…..

  6. Salih said

    Bedankt telenet!! Ik betaal liever voor de El CLassico’s dan voor “met alle respect” Belgisch voetbal. Telenet zou eens een goede keuze moeten maken denk ik….
    Geen Copa Del Rey,
    Geen FA cup….
    Geen…..
    Wel 25 euro per maand voor ‘top voetbal’……

  7. mahieu noel said

    Ik beschik ook niet over Belgacom. Maar kunnen we de match volgen via een linck op internet ??
    En waar dan ?? Graag zou ik deze kunnen volgen viab computer. Dank voor evnetuele informatie.

  8. dtvfan said

    De wedstrijd Valencia – Levante is morgen (donderdag) ook live en gratis te zien bij Belgacom TV.

    Met vriendelijke groeten

  9. Yk said

    Ik heb ook telenet en kan de wedstrijd niet zien! Zeer spijtig misschien op internet

  10. Jan said

    Hoe klote is dees weer? Zwiert de jupiler pro league er terug af en zend meer deftig voetbal uit!

  11. DjRuFF said

    als ik moet kiezen tss Jupiler Pro league = potteke stamp of Primera division dan is mijn keuze wel snel gemaakt en sowieso zeg ik mijn prime abo volgend jaar toch af als ze geen spaans voetbal meer uitzenden bye bye telenet !!!

  12. me said

    stront telenet hoe kunnen jullie nu geen real barca uitzenden ?

  13. Heidi said

    Pffff, dikke shit is dit, wij hebben Prime sport genomen omdat we dan altijd El Classico Barcelona-Real Madrid zouden kunnen bekijken en nu zend Belgacom Tv dit uit???? NO WAY!! Tegenwoordig meer stomme NBA op sporting telenet en brol matchen dan goede voetbal…. misschien maar is overschakelen naar Belgacom TV dan, dank u telenet!! Pffffff…..

  14. bert said

    ik vind telenet ECHT DOM!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
