Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • oktober 2011
    M D W D V Z Z
    « Sep   Nov »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Nieuwe dienst bij Belgacom TV: “Voor mij aanbevolen”

Posted by dtvfan op 15 oktober 2011

Belgacom TVSinds deze week kunnen alle Belgacom TV-abonnees de nieuwe dienst “Voor mij aanbevolen” gebruiken. Deze gratis dienst selecteert enkele tv-programma’s op basis van het kijkgedrag van de abonnee tijdens de afgelopen maanden. De dienst moet eerst geactiveerd worden door de abonnee en zal enkele weken na de activatie meer specifiekere tv-programma’s selecteren. “Voor mij aanbevolen” laat een selectie van tv-programma’s zien van vandaag, morgen en de komende dagen. De nieuwe dienst is te vinden via “menu”, “tv-gids”, “Voor mij aanbevolen”. De Belgacom TV-abonnees kunnen bovendien de dienst op elk ogenblik annuleren.

3 Reacties to “Nieuwe dienst bij Belgacom TV: “Voor mij aanbevolen””

  1. Tom said

    Wat een belachelijke ‘service’ is dat.
    Daar kunnen ze wel geld aan uitgeven?

  2. Heb “voor mi
    Ben ingeschreven op “voor mij aanbevolen” en nu sta ik hier
    Betalen OK
    Inlichtingen : nihil.
    Stomme vragen op het scherm zoals, pincode voor kinderslot? Denken jullie nu dat ik, na zoveel jaren TV nog weet wat die of die pincode is. Dus nu sta ik blok, kan betalen maar heb geen resultaat, dank u bedgecom.

  3. Jean said

    Ik begrijp je frustratie niet hoor Joris. Neem gewoon eens contact op met Belgacom op 080022800 of per mail op de site (zie contactformulier). Voor mij aanbevolen is gratis en de info hierover komt op je scherm te staan als je het activeert. De standaardpincode is 1234, tenzij je dit hebt veranderd ooit. Als je toch bezig bent kan je, als het toch je ergert, het kinderslot uitschakelen in de instellingen bij Mijn account. Het kan soms simpel zijn de oplossing, spijtig dat sommige mensen zich eerst zo opfokken online en niet eens praten met hun provider. Je hebt vragen over iets stel ze aan Belgacom! Je betaalt ook voor service ergens dus als je het niet gebruikt moet je ook niet kwaad zijn. Hopelijk heb je iets aan mijn reactie of anders communiceer je even met Belgacom.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
