Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • april 2010
    M D W D V Z Z
    « Mrt   Mei »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Telenet lanceert website over vernieuwde Digimenu

Posted by dtvfan op 6 april 2010

printLogo.jpg Telenet picture by dtvfanTelenet heeft een website met meer informatie en uitleg gelanceerd over het vernieuwde Digimenu. Vanaf april krijgen alle Telenet Digital TV-klanten in fases automatisch het vernieuwde Digimenu op hun decorder. Op de website digimenu.telenet.be kan u onder meer video’s bekijken met uitleg over de vernieuwde menu’s. Zo zal in het vernieuwde Digimenu de TV-gids een korte samenvatting van het geselecteerde programma bevatten en kan men in de TV-theek door filmaffiches snel meer info vinden over de geselecteerde films of programma’s. Dankzij de zoekfunctie in de TV-gids en de TV-theek kan men makkelijker programma’s en films terugvinden. Telenet Digital TV-klanten krijgen een verwittiging via een digitale nieuwsbrief en een persoonlijk bericht op de tv als het Digimenu op de Digibox of Digicorder zal wijzigen. Meer info vindt u op digimenu.telenet.be.

7 Reacties to “Telenet lanceert website over vernieuwde Digimenu”

  1. rob said

    En zijn er al die kunnen proeven hebben van deze nieuwe Digimenu?

    (Ik hoop voor hen dat Mijn Opnames vlot te bereiken is en niet als 4de of 5de in het rijtje zoals nu op de filmpjes te zien is.

  2. jan said

    ik heb de nieuwe digimenu gisteren gekregen

  3. volgens sommige die kan je het ook krijgen als je uw regio op 300 zet.
    zelf nog niet gedaan,maar direct eens doen zie.

  4. Dirk said

    Ik heb de nieuwe digimenu ook maar ik vind de oude veel beter.
    Deze is nog trager , nog omslachtiger.

    Telenet zou dit beter uit testen voor ze deze rommel rondsturen.

  5. rob said

    Ik heb gemerkt dat telenet (of de beheerder van die blog van telenet (http://digitaltvblog.telenet.be/) mijn commentaren niet allemaal publiceert. Ik vertel nochtans geen racistische of kwetsende opmerkingen.

    Ik vroeg hen gewoon om meer inzicht te geven in de timing van de introductie van hun nieuwe digimenu.

  6. Bettina Saerens said

    Ik mis ontzettend het herinneringsoverzicht van de programma’s die je had aangeduid!!!!!!
    Bij de nieuwe digimenu moet je nu altijd terug de zenders overlopen om te zien wat je als herinnering hebt ingesteld.
    Voor mij is nu het enige voordeel dat je films op acteurs kunt opvragen, maar voor mij mocht ook alles bij het oude blijven.

  7. Bettina Saerens said

    heb telefonisch mijn ‘ongenoegen’ over het vernieuwde digimenu ook nog eens kenbaar gemaakt.
    En hoop dat ze met de wensen van hun klant(en) rekening houden, want tenslotte wij als klanten betalen er toch voor! Het nieuwe digimenu hebben ze veel nadeliger gemaakt dan het vroegere, voor mij althans; maak een combinatie van de 2 digimenu’s aub, dan is iedereen content.
    Dit is zeker mogelijk!

    Vriendelijke groetjes, Bettina.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
