Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • maart 2010
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Vanaf 1 april verandert basisaanbod Belgacom TV

Posted by dtvfan op 23 maart 2010

Belgacom TVVanaf 1 april zullen er in totaal 7 zenders uit het basisaanbod van Belgacom TV verdwijnen. Dat meldt Belgacom. TCM, Extreme Sport Channel, Eurosport 2, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel & Living en Travel Channel zullen vanaf dan verhuizen naar nieuwe betaalpakketten, die sinds 1 maart beschikbaar zijn en elk 5 euro per maand kosten. Hieronder geven we u een overzicht welke zender naar welke betaalpakket verhuist.

TCM : verhuist naar Entertainment-boeket
Extreme Sports Channel : verhuist naar Sport & Pleasure-boeket
Eurosport 2 : verhuist naar Sport & Pleasure-boeket
Discovery World : verhuist naar Nature & Discovery-boeket
Discovery Science : verhuist naar Nature & Discovery-boeket
Discovery Travel & Living : verhuist naar Music & Culture-boeket
Travel Channel : verhuist naar Nature & Discovery-boeket

18 Reacties to “Vanaf 1 april verandert basisaanbod Belgacom TV”

  1. Pieter said

    Tss, Belgacom probeert weer extra geld te verdienen nadat iedereen naar digitaal gelokt is met al deze zenders…

  2. Eric said

    ’t Is hoe je het bekijkt. Ik had totnogtoe het Boeket Select, wat me ong €15 per maand kost. Evenwel bekijk ik nog niet de helft van die extra zenders. Door om te schakelen naar 2 kleinere boeketten bespaar ik €5 per maand. De zenders die ze er nu uitgooien bekeek ik al evenmin…

  3. mike said

    als er 1 zender weg is uit het aanbod en mijn 2 dure boeketten,dan vliegen ze,want na inlichtingen enkele maanden geleden werd me beloofd dat er voor mij niets zou veranderen.ik hoop het voor hen.probleem is wel,die andere 2 aanbieders van digitale tv zijn hetzelfde!

  4. NC said

    Grote schande !!!!!! Plots bijna alle discovery zenders weg en nog maar eens heel de zendervolgorde om zeep. Al die franstalige zenders bovenaan en de volgorde aanpassen lukt zelfs niet meer. Ze hadden blijkbaar veel mensen beloofd dat er niets zou veranderen en plots doen ze weer een deel van hun zenders weg… Kunnen ze dan op z’n minst niet de vaste klanten een degelijk aanbod geven want onze prijs blijft en het aanbod verminderd keer op keer.

  5. TDL said

    In plaats van die stomme sportzenders er uit te halen waar niemand in ons gezin ooit naar kijkt! Nee natuurlijk de natuur- en reiszenders die we allemaal zo tof vinden!

  6. Elke said

    Ik ben dit meer dan beu, als ze de zenders verwijderen moeten ze de prijs ook maar verlagen.
    Belgacom denkt dat ze haar klanten kan blijven bedotten, maar dan slaat ze de bal goed mis.
    Ik ga hier verder mee!!!

  7. Jan said

    Het is gewoon een schande om eerst klanten te lokken met promoties om nadien op een andere manier aan meer geld te geraken, daar draait het natuurlijk allemaal om.
    Ik had een programma opgenomen op 31/03 en toen ik het wou bekijken op 1/04 kreeg ik tot mijn verbazing de melding dat de zender niet meer in het basispakket zit.
    Basisaanbod wordt hiermee BASISAFBOD ze zullen er veel klanten en vertrouwen mee verliezen!!!

  8. geert said

    idd eerst de mensen lokken met al die zenders en ons nu meer laten betalen!
    merci belgacom, einde contract nu …

  9. Bertha said

    Da’s inderdaad wel straf, eerst vanalles beloven en dan weer, zonder enig bericht, zenders laten verdwijnen.

    Tof zenne!

    betalen, dat ziet ge van hier… we betalen nu al meer dan genoeg

  10. greet cuypers said

    Eerst wordt er vanalles beloofd, dan gaan er ineens, zo maar, verschillende zenders weg. Spijtig van TCM, nog eens echte oude films.
    Ik vind dit alles behalve!!!!!!!!!!!!!!!
    Niet eerlijk.

  11. david said

    SCHANDE

    idd beloven en niks!! betaal nu 9 euro extra/maand voor zenders die normaal standaard in het pakket zaten, en nu beslist belgacom effe om ons wa uit onze zak te rammelen, en voor de zenders die ik bekeek moet ik al 2 boeketten (mooi woord trouwens) bijpakken want ze hebben dat dan nog goed gesplitst ook!!!!! echt schande, dan breng je nog volk aan en die verliezen na 3 maand al 7 zeneders!! echt leuk!!! verklaar dan maar eens hoe tevreden dat je bent!!!

  12. Jonah said

    Eerst meer geld vragen voor het “snellere” internet (niemand vroeg daar achter)en veel merk je er niet van.En dan wat zenders minderen ook. ’t zijn net de zenders waar ik veel naar keek…

    Leuke mannen.

  13. Gianni said

    Pfff, 5 van die 7 zenders zaten in de top 10 van de meest bekeken zenders bij ons thuis.

    En tuurlijk zitten ze mooi verspreid. Zo’n 20 euro extra om de zenders terug te krijgen. Wat is het volgende? De kinderen hun kinderzenders afnemen, zodat de ouders wel zullen moeten betalen.

  14. nico said

    x treme weg ikke weg

  15. nico said

    geen x treme mer geen tv gids en werkt me half zen gat goe bezig

  16. Jan said

    en het ergste vind ik nog dat we als klant hiervan niet op de hoogte zijn gesteld

    we kunnen hier zoveel reageren als we willen wss zal dat ook geen verandering brengen

    er zou zoiets moeten bestaan zodat we allemaal gezamelijk kunnen reageren op deze manier van doen van belgacom

  17. Pieter said

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Petitie

  18. brecht said

    FUCK OFF AFZETTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    geen geld genoeg te verdiene? ik HOOP dat er veel weg gaan.
    M.V.G.!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
