Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • maart 2010
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Belgacom TV test Belgisch voetbal in 3D

Posted by dtvfan op 11 maart 2010

Belgacom TVBelgacom gaat in de komende weken een match van de Jupiler Pro League in 3D filmen. De digitale tv-provider wil vanaf volgend seizoen voetbalwedstrijden in 3D uitzenden. De wedstrijd die in de komende weken in 3D wordt opgenomen is een test en zal niet te bekijken zijn door klanten. Volgens Belgacom zijn de decoders van Belgacom TV nu al compa-tibel met de 3D-technologie.

18 Reacties to “Belgacom TV test Belgisch voetbal in 3D”

  1. mike said

    dat ze eerst maar eens zorgen dat hun decoders goed werken,soms 5 keer drukken voordat er iets veranderd,traag traag en trager

  2. HOOGEWYS ROBBY said

    Dat ze eerst eens zorgen dat men kan opnemen en tegelijk naar een ander zender kan kijken,ik heb twee tv.
    Opnemen gaat maar als ik verder zap moet ik kiezen stoppen opname of anuleren,reeds meermaals gebeld naar klantendienst van belgacom,daar antwoorden ze mij dat ik maar twee straems heb en moet er vier hebben.
    Hoe kan ik die krijgen???

  3. Dominiek said

    Idd ben het volledig eens met Mike,ze willen al lopen en ze kunnen nog niet gaan.
    En zolang je een brilletje moet dragen vind ik er ook maar niets aan.

  4. mike said

    en lap,hun rommel is weer eens vast gelopen,kan weer alles uittrekken en weer opstarten,en ah ja hopen dat het nog werkt!probleem 2 is,ik zal nog een paar uur moeten wachten,want ben iets aan het opnemen en wil dat ook niet missen,dus dikke bs op dit ogenblik.

  5. natte said

    doe dan zoals ik:neem naast belgacomtv ook canaaldigitaal,t vv,telenet digitaal, goede aanvullingen van elkaar.

  6. Danny Adriaensen said

    Wat dat vastlopen betreft, dezelfde shit bij Telenet. Reactie van technicus, nadat ik vertelde dat ik dat met mijn SAT PVR niet heb, dat komt omdat het signaal via de kabel niet enkel en alleen uit televisiesignalen bestaat. What the fuck??? M.a.w., die ‘bakskes’ van Teleslet of Belgacow zouden dus eigenlijk hun eigen kabelnet moeten hebben om deftig te werken???

  7. a148146 said

    Mike je kan eens eerst je decoder gaan omruilen.Gaat dan misschien beter.

  8. mike said

    natte,dat is wel een duur grapje,om 3 maal bijna hetzelfde te krijgen he

  9. master-magic said

    die technicus kan het goed uitleggen,
    klopt niet echt hé,
    je krijgt via je digibox of corder niet meer dan het digitale signaal door via je box.
    er zit op de netwerkkabel de signalen voor interactiviteit en meer dan 2 dagen epg.
    maar dat daardoor de box soms vastloopt is daar niet door,
    het is door java die ze gebruiken op die boxen die teveel geheugen vraagt.
    en als ze dat niet inzien dan snap ik niet hoe die techniekers daar kunnen beginnen zijn lol.

  10. mike said

    ja,a148146,waarschijlijk heb je groot gelijk,maar heb daar een aantal opnamen opstaan,en ik blijf maar opnemen en kijken en het geraakt nooit leeg,je begrijpt me wel he!plus dit vastlopen en zeeeeer traag zijn is opnieuw begonnen na hun laatste update van enkele weken geleden.het is gewoon goedkope rommel en een nieuwe zal vrees ik niet veel veranderen(alhoewel ;ik beken,het is nog altijd zo een oude “tilgin”).

  11. HOOGEWYS ROBBY said

    Heeft dat nog iemand die kan opnemen maar niet naar een ander zender kan zappen, met een tv gaat het maar met twee tv’s niet. kan men helpen????

  12. mike said

    neen hoogewys,ik kan opnemen en naar andere zender kijken,en dat sinds toch al lange tijd.mss eens in belgacomwinkel voor uitleg gaan?(ik kijk wel maar op 1 tv,maw 1 decoder)

  13. HOOGEWYS ROBBY said

    Mike,
    Met een tv gaat het maar mijn vraag is ik heb twee tv met elke tv een decoder en opnemen gaat maar zappen naar een ander zender gaat niet.

  14. master-magic said

    omdat er voorlopig maar 2 tot 3 streams mogelijk zijn per adres,
    dus wat jij wilt doen kan niet,
    je kan geen 2 streams kijken en 2 opnemen ook tergelijk.
    je zal dus een keuze moeten maken vrees ik.
    die aantal streams heeft ook te maken met hoe ver je van de centrale zit met je aansluiting,
    welke vdsl snelheid je haalt enz.
    best eens informeren bij belgacom zelf op hun 0800 nr of in de shop.

  15. Vinny said

    Ik heb 2 x belgacom TV, ben er uiterst tevreden over en sinds de laatste update z’on+- 1 maand geleden kan ik opnemen en naar een andere zender kijken.
    Met 4 stream’s dus en werkt perfect. Lang moeten wachten maar als Belgacom iets beloofd dan doen ze dat, iets wat van Telefu** niet kan gezegd worden.

  16. KD said

    Ik kijk nu al enkele jaren Telenet HD, voor 95% tevreden.
    Een jaar abonnement op Belgacom sport abonnee….. DE GROOTSTE SHIT dat men zich ook maar kan inbeelden!!!! Dat HD bakje (is al het 2de) werkt voor geen zier, en indien men terug moet heropstarten (wat zich meer dan eenmaal in de maand voordoet, anders GEEN enkele mogelijkheid om verder te kijken) is er een COMPLETE halftime (voetbalmatch) voorbij. Dacht dat in 2010 we andere (telenet doet het veel beter op dit gebied) technische vooruitgang konden verwachten, kost anders wel genoeg. Belgacom, als jullie niet anders kunnen dan deze shit te verkopen op TV gebied, ga spelen met jullie telefoontjes, een goede raad van een 67jarige technocroaat (mmoi woord hé). Nog een goede raad, stop ook met deze shit HD bakjes van jullie te verkopen of te verhuren zolang jullie dit niet op een serieuze manier kunnen, van zodra dit wel lukt, doe dan en aanbod op het TV-projekt.

  17. Vinny said

    @KD Heb jij dan Teledinges?? en Belgacom?
    en al enkele jaren HD bij teledinges(sorry maar ik kan deze naam niet meer voledig uitspreken) amaai ik wist niet dat hd al ENKELE jaren bestond.
    als je zegt dat belgacom tv traag is, wat is het dan bij tele… ge kunt op uw gemak om een kop koffie gaan en tegen dat je terug komt is uw opgevraagt programma er ………… bijna.
    over de prijs… met de kabel erbij is tele… een heel stuk duurder

  18. KD said

    Vinny, is dat zo special, om telenet en belgacom HD te hebben, dit komt niet van mars, maar bestaat al een hele tijd op deze aardbol!
    En indien uw koffie op is bij telenet, wel bij mij heb ik lunch verorberd en is de volle kan leeg … bij belgacom.
    Het ding loopt om de haverklap vast, en als men herop moet starten, wat veelvuldig voorvalt bij belgacom (anders ziet u niks meer, of blijft de versneller lopen), is de eerste time van de match beeindigt of de match afgelopen. Bij telenet duurt het heropstarten ook een tijdje (tas koffie), maar heel wat korter dan bij belgacom. Moest ik in belgacom hun plaats zijn, in het jaar 2010, stop ik met zo een TV snert service en hou mij bezig met internet en telefoon, pas terug TV als het 3X sneller loopt, en zoals hier door anderen ook al aangegeven, niet meer zo veelvuldig vastlopen (misschien ligt het aan de software van en of hun digicorder).
    En is telenet duurder, is het ook normaal, voor kwaliteit betaald met meer, ten andere…… wat is duur?
    Indien u dit niet wil betalen, we leven nog altijd in een democratie, bent u niet verplicht het te nemen. Ik betaal voor shit bij belgacom, alleen omdat zij het alleenrecht van de leage hebben, indien dit morgen verandert, gaan ze er onmiddelijk uit bij mij.
    Dit is wat ik erover denk, en verder ga ik er ook geen woorden meer aan besteden, hopelijk komt het met tijd en boterhammen nog allemaal goed.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
