Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • december 2009
    M D W D V Z Z
    « Nov   Jan »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Pokémon verdwijnt niet en blijft op Disney XD

Posted by dtvfan op 29 december 2009

Disney XDDe populaire tekenfilmserie Pokémon verdwijnt niet en blijft op Disney😄, de opvolger van Jetix. Dat kwamen we te weten in een reactie van Disney dankzij een lezer van deze site, Shyni. In de reactie laat Disney weten dat Pokémon vanaf januari ‘een plek krijgen in de programmering’. Vanaf maart zullen er bovendien ook nieuwe afleveringen van Pokémon op Disney😄 te zien zijn. Disney😄 zal bij de start ‘de focus liggen op de kernseries, waaronder Aaron Stone en Zeke and Luther’. Disney😄 vervangt Jetix vanaf vrijdag 1 januari 2010.

28 Reacties to “Pokémon verdwijnt niet en blijft op Disney XD”

  1. ronan said

    gelukkig gaat pokemon niet weg ik ging bijna de hele dag huilen

  2. Jasper said

    Wie zegt dat dat echt waar is !?!

  3. dtvfan said

    De reactie (zie link) komt van Disney zelf.
    Mvg,
    dtvfan

  4. Jasper said

    Maar disney kan ook liegen !

  5. Jasper said

    Maar Disney kan ook liegen

  6. Efrim said

    Ik hoop het wel!
    Ik heb zelf nog Jetix gemailt.
    Helaas heb ik het uit snel heid verwijderd

  7. Arie said

    mag ik e-mail van disney xd hebben?

  8. dtvfan said

    Dit is een e-mailadres van Disney: info@disney.nl Mogelijk zijn er nog andere mailadressen van Disney.
    Mvg,
    dtvfan

  9. Andre said

    je hebt ook info@disneychannel.nl

  10. Arie said

    dank je

  11. of help@disney.nl

  12. ’t Word tijd dat het verdwijnt. Ik keek het zelfs toen ik nog heel klein was. ’t Wordt tijd van vernieuwing. Wel een beetje jammer dat het een hele Disney zender is geworden.

  13. Jelmer said

    Ik ben blij dat Pokemon blijft! Ik ben er, zoals zovelen, mee opgegroeid. Zolang de complete seizoenen niet op dvd verschijnen zoals wel het geval is in Australië en Amerika, mag het van mij op tv blijven. Ik kijk er graag naar!
    Al hoop ik wel dat Misty binnenkort terugkomt als hoofdfiguur, maar dit terzijde…

  14. Dennis said

    weetje
    Misty is nog steeds de beste
    vind het wel jammer dat ze haar weg hebben gehaald

  15. rob said

    ja ik was ook altijd fan van misty, vond jammer dat ze weg ging uit de series. ik zou het ook heel jammer vinden als pokemon niet meer zou worden uitgezonden, ik ben er ook mee opgegroeid en kijk er nog graag na!!

  16. ibel said

    t wordt al zolang uitgezonden en het lijkt allemaal zo op elkaar.
    wat mij betreft laten ze het achterwegen en verkopen ze het aan
    zapp. die zenden wat oudere series uit blijft t op de buis alleen
    op een andere zender.

  17. sexika said

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pokemooooooooooooon blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. pokia said

    ik zocht net even of pokemon wel zou blijven, gelukkig van wel. Weet iemand trouwens wanneer het dan op tv komt?

  19. prins suede laarsje said

    waarom zouden ze niet complete seizoenen (zoals in Australië en Amerika) gaan uitzenden ? Toch beter als allemaal losse afleveringen na elkaar zonder dat je ’n verhaallijn kunt volgen?

    en idd wanneer komt het voor het eerst op disney xd?

  20. anouar said

    maar hoe laat begint pokemon dan ik hou egt van pokemon

  21. oma said

    als pokemon komt waneer komt Arceusen het juweel van het leven

  22. dtvfan said

    @oma
    Dit moet u misschien aan Disney zelf vragen: info@disneychannel.nl .
    Mvg,
    dtvfan

  23. oma said

    dennis en rob misty hebben ze niet wegehaalt maar misty is terug naar huis gegaan

  24. janet said

    waneer komt pokemon nou eigenlijk precies op tv. ik heb in de
    tv-gids enzo gekeken en hij staat nog niet tussen de progamma’s
    van disney😄. ik vind het best wel raar dat het er nog niet op is.

  25. dtvfan said

    Disney😄 focust zich eerst op andere series door hen in de spotlight te zetten. Pokémon zal waarschijnlijk later deze maand op Disney😄 komen.
    Mvg,
    dtvfan

  26. Jelmer said

    Het komt volgens teletext eerst in het weekend om 12.40 uur (één aflevering per dag). Ik hoop wel dat het ook weer doordeweeks komt en dan een dubbele aflevering, net zoals voorheen bij Jetix. Ook hoop ik dat ze weer eens vanaf het begin uitzenden; die afleveringen hadden veel meer detail en variatie dan nu in de D&P series (naar mijn idee). Misschien nog een idee om een mailtje naar Disney te sturen voor een Pokemonmaand??

  27. ronan said

    wat the hell pokemon komt echt op tv en nog wat dtv weet ik veel ik zal maar niet zeuren anders krijg je klappen

  28. dtvfan said

    Als u niet wil zeuren, dat moet u niet reageren.

    Einde discussie op dit artikel.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
