Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • november 2009
    M D W D V Z Z
    « Okt   Dec »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

Jetix wordt vanaf 1 januari 2010 Disney XD

Posted by dtvfan op 28 november 2009

Disney XDDe Nederlandstalige versie van kinderzender Jetix wordt vanaf 1 janauri 2010 Disney😄. Dat meldt Disney Channels Benelux. Disney😄 is al reeds bijna overal in Europa actief en in de meeste Europese landen werd Jetix vervangen door Disney😄 of Disney Channel. Walt Disney Company kreeg hiervoor begin dit jaar Jetix Europe volledig in handen. Recent kwam Disney Channel in Vlaanderen beschikbaar met een Nederlandstalige versie van het kanaal. Jetix bestaat sinds 2005 en is in Vlaanderen beschikbaar bij Belgacom TV, Telenet Digital TV en TV Vlaanderen. Verdere informatie over de verandering is nog niet bekend, maar we houden u op de hoogte.

112 Reacties to “Jetix wordt vanaf 1 januari 2010 Disney XD”

  1. Pieter said

    LELIJK logo. Ik wil Fox Kids terug (Jetix in haar vorige incarnatie).

  2. Tom said

    Lelijk logo + krijgen we deze dan ook gratis bij Telenet, of is dit in het kinderzenderpakket?

  3. dtvfan said

    Disney😄 komt niet in het basisaanbod, maar vervangt Jetix in het Kids & Music-pakket. Ook bij de andere providers blijft de zender in een betaalpakket.
    Mvg,
    dtvfan

  4. Tom said

    Ok, dan maakt het me eigenlijk niet veel uit. Wat is het verschil tussen Disney Channel en Disney😄 dan precies?

  5. Pieter said

    Disney Channel zendt die idiote Hannah Montana-sitcoms uit terwijl Disney😄 zich op mannelijkere programma’s toelegt, zoals Pokémon en Phineas en Ferb. Zo heb ik het toch begerepen.

  6. dtvfan said

    Er is een belangrijk verschil tussen Disney😄 en Disney Channel. Disney😄 is voornamelijk gericht op jongens van 6 tot 15 jaar. Disney Channel is gericht op jongens en meisjes tot 15 jaar, maar ook gezinnen kunnen naar Disney Channel kijken.
    Mvg,
    dtvfan

  7. Tom said

    Hannah Montana is wel cool😛

  8. jetix gaan vervalen komt nieuwe kinderprogramma
    jetix wordt in 2010 disney xd ik vind superveetcool
    zeker veten ga keken gaan uitzenden bij nederlandse tv zender veronica
    mijn
    favoriten disney cratoons serie,s actie avnturen jungren
    dat is pouwer rangers masked rider nieuwe uitzending
    hotel leven van zack and cody
    phieas en freb

  9. frans.vervekken said

    Mooie woordspeling,daart fleurt een mens van op.

  10. sanjay said

    Eindelijk gaat Jetix weg op tv
    Gaat lekker Disney😄 op Jetix
    En dan is Jetix helemaal Weg
    Leuk is dat en ik kan niet wachten tot het zo ver is
    En mijn Disney programma is Phineas and Ferb

  11. pdedecker said

    Fox Kids = cool logo
    Jetix = lelijker logo
    Disney😄 = spuuglelijk logo

    De vooruitgang van de achteruitgang…

  12. frans.vervekken said

    Kijk jij alleen naar de logo’s?

  13. pdedecker said

    De programma’s blijven toch hetzelfde…

  14. gamedogz09 said

    waarom zeurt iedereen om die logo’s?
    Een logo boeit tog niet?
    Het gaat trouwens om het programma🙂
    En D.😄 word SUPERMEGAENORMRETEVETGAAF!!!

    mvg, Gamedogz09

  15. pdedecker said

    De programma’s zijn MEER VAN HETZELFDE. Niks spannends aan.

  16. en een groot logo in het beeld😉

  17. Primrose said

    Hoe moet ik mijn kind uitleggen dat Pokemon niet meer op tv komt?
    En al die andere kinderprogamma’s waar ze tot nu toe naar keek?

    Belachelijk dat Disney zo’n monopolie positie krijgt op de nederlandse televisie.

  18. Johnno28 said

    Helaas nadert het einde van Jetix. Het was een mooie tijd geweest, vooral in het begin als Fox Kids.

    Fox Kids vond ik persoonlijk het allerleukst en coolst met leuke programma’s en leuke presentatoren. Daarna waren er tijden dat Jetix begon. Fox Kids was er in de ochtend, en later op de dag en in de middag Jetix met hele leuke toffe programma’s, een tijd die ik nooit meer zal vergeten. Daarna toen Jetix de hele dag kwam en Jetix er officieel was waren de eerste jaren super! Echt ik kan het niet beschrijven in woorden! Jaren later werd het saai en kwamen er naar mijn mening alleen maar belachelijke saaie, domme, stomme, irriterende, nutteloze onzin programma’s.

    Straks komt Disney😄 en dat voorspelt niet veel goeds. Ik kijk er totaal niet naar uit en het was zeer onverwachts dat ze komen met dat belachelijke en domme Disney😄 en Jetix vervangen. De belachelijke nutteloze programma’s blijven staan en er zullen waarschijnlijk meer verdomde series komen.

  19. lalal said

    uuhm moet je niet extra gaan betalen voor xd. Blijft het gewoon in het basispakket?
    Verder zijn er heel weinig programma’s op deze nieuwe zender disney xd

    Wij zelf vonden fox kids veel leuker. De programma’s van tegenwoordig zijn helemaal niet meer zo leuk.
    Ook stond er op een site dat het meer voor jongens is bedoeld dat is toch ook discriminatie.
    Ik vind het belachelijk dat disney xd

  20. lalal said

    weet je wat me ook opvalt, elke keer willen ze de letter x in het woord houden.

    Fox kids
    Jetix
    En nu Disney xd

    echt nutteloos dit.
    maar ik zie nog wel hoe de zender in elkaar zit.
    en anders kijk ik wel naar nickelodeon of naar ned 3

  21. sanjay said

    @Primrose
    Misschien komt het op een andere kanaal

  22. nikki said

    jetix gooit op 1 januari mijn jeugd weg.
    pokemon is in nederland net zo oud als (11 haast 12) ik ik ben er mee opgegroeid.
    toen ik een ukie van 6 was ging ik met al mijn neefjes voor de buis zitten met chips en pokemon.
    nu doe ik dat nog en ik heb nu 2 neefjes 1.
    en nu zegt jetix dit “laten we de jeugd van kids van 11 weg gooien en die ukie,s van 1 laten opgroeien met disney.
    dat kunnen ze niet maken.
    maar ja als jetix ze niet laat opgroeien met pokemon dan doe ik het wel (ds spelletjes)
    ze vonden het zo leuk toen ik pokemon platinum aan het spelen was.
    ze wezen de hele tijd naar huisjes om te zeggen dat ik erin moest.
    dus als jetix pokemon weg gooid dan gooien ze onze jeugd weg

  23. dtvfan said

    @Lalal
    In Nederland blijft Disney😄 inderdaad in het basisaanbod, zowel analoog als digitaal. In Vlaanderen blijft Disney😄 in de betaalpakketten van de Telenet Digital TV, Belgacom TV en TV Vlaanderen.
    Mvg,
    dtvfan

  24. Shyni said

    Pokémon blijft op Disney😄 uitgezonden worden, als we Dinsey😄 kunnen geloven. Deze mail kreeg iemand die ik ken nadat zij een mail naar Disney😄 had gestuurd.
    —————————————————————————
    Beste *****,

    Bedankt voor je bericht. Natuurlijk horen wij graag wat er speelt onder onze televisiekijkers! Om dan ook maar gelijk antwoord te geven op je vraag:
    – Bij de start van Disney😄 zal de focus liggen op de kernseries, waaronder Aaron Stone en Zeke and Luther!! Echter Pokemon zal ook een plek krijgen in de programmering. Vanaf januari is Pokemon terug te vinden in onze programmaschema’s en in maart zijn er zelfs nieuwe afleveringen te zien bij Disney😄. Om je gerust te stellen; Pokemon verdwijnt dus niet voorgoed van de buis.

    Wij hopen je hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Disney Channel
    —————————————————————————

  25. dtvfan said

    Shyni, bedankt voor de mail.
    Mvg,
    dtvfan

  26. DE GREEF JAAK said

    ik vind het heel goed dat jetix verandert in disney xd.voor mij mogen er nog meer disney kanalen komen.ik heb ook gezien dat in nederland disney xd s’avonds stopt zij veronica te zien krijgen.gaat dat bij ons ook het geval zijn?

  27. dtvfan said

    Bij ons in Vlaanderen zal Veronica ’s avonds niet te zien zijn, is nu ook niet (vanwege rechten). Wanneer Jetix/Disney😄 stopt is er normaal een zwart beeld of een infopagina te zien.
    Mvg,
    dtvfan

  28. als je wilt dat pokemon op disney xd komt ga dan naar veronicamagazine.nl en stem dat het moet blijven op disney xd

  29. FTW xD said

    ik was ooit nog klein 6 fzo nu ben 14 enzo😛 vroeger durfte ze nog live action series in het engels uit te zende met nou ik het vetrouwen helemaal veloren vroeg had je teminste fox kids waar engelse programes in kwamen en net toen ik oud genoeg was en ondertiteling kon leze enzo ginge ze jetix uit zende ik was verdrietig en eerst had je ok nog nickeleodon 24 waar ze teminste engelse sopong bob hadde enzo en andere coole shizzel😛 nu is het gewoon verdriegtig wat ze ons aan smeren op tv op jetix dus ik verwacht het sletste op dinsy😄 maar geluk leef pokemon nog en phianes er ferb is wel cool maarja r.i.p. naar fatsoenlijke kinder TV

  30. Disney-fan said

    Super, ik hoop dat we dan ook van die ADHD filmpjes af zijn . De kinderen worden er stuiterdruk van en en het voegt niets toe. Gewoon normale disney filmpjes zonder geweld, geschreeuw en drukke figuren.

  31. Pieter said

    Dat was het oude Disney. Als ik jou was, zou ik maar een hoop DVD’s van de Rescue Rangers inslaan. Je kan zowat 10 uur aan gouwe ouwe Disney op de kop tikken voor 9 euro bij BOL.com.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/chip-n-dale-rescue-rangers-1/1002004005435356/index.html

  32. samanthja said

    disney xd vervangt jetix niet eens disney xd is net als disneys channel een nieuw programma

  33. Max said

    @Samanthja, das bullshit, het wordt wel vervangen😄 het komt gewoon ipv Jetix, met van 18:00 tot 06:00 veronica.

  34. Andre said

    Wat praten sommige mensen hier shit zeg😄
    1 het is geen discriminatie dat DisneyXD meer op Jongens gericht is
    2 De naam veranderd alleen en de programmering voor de rest is het hetzelfde
    3 DisneyXD is allang aangekondigd het is niet iets van pas

  35. Pieter said

    En dan nog, de verpakking maakt ook veel uit. Jetix heeft een mooier logo dan Disney😄, en Fox Kids heeft zowel een mooiere vormgeving als een mooier logo dan Jetix. Dat klopt, ik vind het logo van een tv-zender die al een stuk of zes jaar dood is mooier dan het huidige logo!

    Dit is een slechte marketingzet. Een merk terug vanaf nul opbouwen is moeilijk.

  36. Andre said

    @pieter

    Het gaat bij jouw echt alleen om het logo he😄
    oke je hebt wel gelijk een merk terug vanaf nul opbouwen
    maar je moet ook weten dat Walt Disney 1 van de grote wereld
    bedrijven is dus voor hun is het makkelijk

  37. Kees said

    ik ben het met de mensen eens die zeggen tot het niet om het logo gaat jullie moeten bij zijn tot er tv bestaat en tot jetix een nieuw uiterlijk krijgt met nieuwe programma’s en als jullie het toch zo spuug lelijk vinden kijk je toch lekker wat anders en er is een actie tot je een eigen logo voor disney xd kan maken en je moet maar blij zijn en trouwens
    Gelukkig nieuw jaar
    en disney heeft mooie programma’s en disney is ook mooi

  38. Pieter said

    Zelfs Google en McDonald’s zouden moeite hebben om hun merk opnieuw op te bouwen mochten ze van naam veranderen. Wat zal Disney er dan van bakken?

  39. Andre said

    maar wie zegt dat ze dat zouden doen
    als ze het zouden doen zouden ze het toch niet doen
    weet je hoelang die namen bestaan ik bedoel
    als ze van naam zouden veranderen zouden ze echt lang nadenken

  40. Linda said

    Belachelijk gewoon dat we verplicht worden om naar de zoetsappige Disney programma’s te kijken!!!

    Mijn zoon was helemaal verdietig toen hij zag dat Jetix er niet meer was. Nu komen zijn favoriete series zoals Jackie Chan, Huntik, Dinosaur King waarschijnlijk mooit meer op tv.

  41. Niels said

    @ Shyni

    Zou jij mij het e-mail adress van Disney😄 kunnen geven?
    Ik wil namenlijk echt de zekerheid hebben dat het waar is.

    Groeten

  42. Bebo said

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Disney_XD_(Nederland)
    Hier staat een lijst met programma’s
    Dinosaur king staat er niet tussen
    Maar ik denk, aangezien het zo nieuw is,
    wel weer op TV zal komen

  43. Arie said

    Wat is e-mail van die disney xd want ik hen ook een vraagje

  44. Marlies said

    Ik heb ook een verdrietige zoon die Dinosaur Kings erg gaat missen. Hij was helemaal blij toen ik net voorlas dat Pokémon terugkomt in de programmering…. Nu de rest nog?

  45. Andre said

    de series die er nu niet zijn komen terug!!!
    ze zijn alleen even weg omdat ze in het begin zich
    bezich willen houden met series die gemaakt zijn voor DisneyXD
    dus iedereen stop aub hier met boos zijn

    info@disneychannel.nl stuur je vragen over DisneyXD maar hier naar toen
    en ik meen het die series komen terug de programering dat nu is is tijdelijk
    want Jackie Chan is nog niet klaar Dinosaur King ook niet!!!!!

    Pokemon komt misschien in maart weer terug

  46. Olivier said

    ik ben nu ff het gezeur van mensen zat hier
    ff serieus JETIX IS NIET WEG ALLEEN DE NAAM IS VERANDERD
    FOXKIDS WAS VAN FOX DIE GING BIJNA FAILLIET WALT DISNEY KOCHT HET
    NA EEN JAAR MOESTEN ZE DE NAAM VERANDEREN EN ZE NOEMDE HET JETIX
    EN NU HEBBE ZE WEER DE NAAM VERANDERD MAAR HET IS NOG STEEDS JETIX
    ALLEEN MET NIEUWE SERIES SJETJE IK BEN HET ECHT DAT VAN AL DAT GEZEUR
    VAN MENSEN OP SITE OVER DISNEYXD DE PROGRAMERING LIJST IS TIJDELIJK
    DENKEN JULLIE NOU ECHT DAT HET ZO BLIJFT EN DAN NOG IETS JULLIE ALLEMAAL
    DIE KLAGEN OVER DISNEYXD OF ANDERE DINGEN EROVER ZEGGEN JULLIE ZIJN LAF
    DURF HET EENS TEGGEN DISNEYXD/DISNEY CHANNEL NEDERLAND TE ZEGGEN OF TEGEN DAAN VAN LEEUWEN (BAAS) IN PLAATS VAN DAT JULLIE HET OP EEN SITE ZETTEN EN WAT DAT GEDOE MET KINDEREN
    HUILEN BETREFT ZE KOMEN EROVER HEEN JULLIE DOEN NET ALSOF DE WERELD VERGAAT OMDAT
    JETIX ALLEEN VAN NAAM VERANDERD IS HOPELIJK HEB IK NU EINDELIJK GENOEG GEZEGT
    SORRRY HOOR DAT HET ZO MOET MAAR BEN HET FF ZAT

  47. Jeffrey-DX said

    Jetix sucks miss wel maar is wel zo 30X beter dan dat Disney😄 ik haat het nu echt ik kan er gwoon nie naar kijke zo saai en nutteloos -.-

    Fox Kids was het beste dit is mn top 4

    1: Fox Kids
    2: Tele kids
    3: Jetix
    4: Disney😄

    Fox Kids moet gwoon terug en ja ik weet dat ze bijna failliet waren gegaan dat is ook echt heel zonde maar toch als 4Kids TV er ook nie mee had bemoeit dan was het miss nu nog jetix of miss zelfs nog Fox Kids maarja aan alles komt een einde en hoop dat het snelst gebeurt met Disney😄

  48. Jeffrey-DX said

    trouwens heb nog een laatste mail gekregen van jetix

    Hoi Jeffrey,

    Bedankt voor je mail. We vinden het fijn om te lezen dat je met veel plezier naar Jetix hebt gekeken. Toch hopen we dat je ook veel kijkplezier aan Disney😄 zult beleven, want naast vertrouwde series als Phineas and Ferb zullen we ook leuke nieuwe series als Aaron Stone en Zeke and Luther uitzenden. We wensen je toch veel kijkplezier met Disney😄.

    Groetjes,

    Jetix

  49. kanker jode said

    kanker skkls

  50. dtvfan said

    Gelieve het beleefd én vriendelijk te houden, aub.
    Mvg,
    dtvfan

  51. Jeffrey-DX said

    be het volledig met dtvfan eens ziekelijke taal -.-

  52. kanker jode said

    okey srry maar disney xd is gwn gay

  53. Frans said

    en wrm vind je het gay ?

  54. dtvfan said

    @ kanker jode
    Gelieve wat meer respect te tonen én uw verschillende reacties worden niet aanvaard.
    Mvg,
    dtvfan

  55. Jeffrey-DX said

    zon gast moet je meteen opzoeken op zn IP adres en opzoeken en dan een lesje geven over respect😉 mag blij zijn dat mn opa en mn ma nog leven die hadden die ziekte

  56. lorenzo said

    je moet niet rotzooie met iemands ip

  57. Johnno88 said

    Disney😄 heeft eigenlijk ook te veel overbodige shit. Driekwart van alle (naar mij mening domme nutteloze kutprogramma’s) is ook te zien op Disney Channel. Wat heeft dat dan nou weer voor zin?

    Het komt ook vaak genoeg voor dat bijvoorbeeld Phineas & Ferb precies op hetzelfde tijdstip op beide zenders tegelijk te zien is. Wat voor een onzin is dat.
    Ik vind Disney😄 dom, nutteloos, kut, irritant en overbodig ook. Zelfde geldt ook wel voor Disney Channel, maar ik erger me er dodelijk aan dat ze dezelfde series (op de zelfde tijdstippen) uitzenden. (Ook nog die kutprogrammatjes)
    Echt bullshit is dat man.

  58. Frans said

    Johnnno88

    je zeurt gwn te veel
    weet je waarom het op de zelfde tijdstip is
    is omdat Disney Channel alleen op UPC te zien is
    denk je dat iedereen in Nederland UPC heeft nee

    dus STFU

  59. Jeffrey-DX said

    john heefd wel gelijk maar ja frans heefd ook een punt
    ik vind gwoon disney van de buis donderen en jetix terug gooien met al onse programmas van vorig jaar tot 31 december + veel anime anders is het ook geen reed aan

  60. Dennis said

    jeffrey heeft een punt
    maar jetix gaat nooit terug komen
    alle jetix/toon disney in de wereld gaat veranderen
    dat heeft walt disney besloten en ik weet niet zkr als je gaan
    luisteren naar kinderen uit 1 land =$

  61. Hans said

    ik weet niet wat mensen zich druk hier maken
    DisneyXD richt zich eerst op de series die voor hun gemaakt
    zijn daarna komen de oude series weer terug dus wat maakt
    het uit dat jetix nu DisneyXD heet? de oude series komen terug
    en het jaar 2010 is pas begonnen niemand weet wat DisneyXD nu gaat doen
    of later gaat doen mensen trekken nu zomaar vooroordelen

  62. Jasper said

    @Hans klopt !
    Kijk maar bij Zaterdag op TT
    Dan komt gewoon weer jackie chan , fillmore, totally spies , monster buster club & meer !
    Dit zijn intro dagen van Disney😄

    PS : Jetix was al van Disney sinds 2009😉

  63. Hans said

    oo oke😀

  64. Pieter said

    Disney heeft Jetix al sinds 2003 in handen, als ik het mij goed herinner. Door deze overname moest de merknaam Fox Kids verdwijnen, aangezien Fox geen deeleigenaar meer was.

  65. Mike said

    Oke ben het eens met een paar maarja waarom zeuren dat een paar programma’s niet meer komen dat waaren aleen nog herhalingen denk na als jetix een paar leuke nieuwe programma’s zouden maken dan zouden ze echt niet stoppen daarom dus en trouwnens de meeste programma’s komen nog

  66. Anoniem said

    Hallo,
    Ik vind het op zich wel leuk. Het maakt mij niet zoveel uit.
    Maar komt I Carly nog wel op televisie? Is I Carly van Disney? Komen er nog nieuwe programma’s bij? Of blijven alle programma’s hetzelfde?
    Groetjes,

  67. Hans said

    ICarly is van Nickelodeon😛
    tot nu toe zijn allen Zeke and luther nieuw
    in amerika hebben ze nog andere oude en nieuwe
    series sommige van die tekenfilms kwamen vroeger
    misschien tussen 1 of 3 jaar gelden nog op Net5

  68. Pieter said

    iCarly is van Nickelodeon. (Wikipedia is je vriend. Echt waar.)

  69. Jeffrey-DX said

    nee je meent het xD wikipedia staat veel info op maar nie alle info😛 maarja ik mis die oude tekenfilms wel heath clif (pizza cats) Wunschpunch mn favoriete waar ik echt fan van ben Digimon Mon colle knights

    dat waren goude tijden ^^

  70. Kees said

    wie zeg tot jackie chan enz nooit meer terug komt totally spies is ook terug wat heeft dat met dinsey te maken die programma’s komen langzaam wel weer terug maar je moet gedult hebben daarom zeggen we altijd gedult is een schone zaak

  71. susanne snijders said

    en nu dus alle programma’s weg zoals de droomtuin.
    alsof er kinderen onder de 4 jaar zitten te wachten op die drukke filmpjes.
    denk dat Nick jr zich helemaal happy voelt de kijkcijfers gaan daar mooi omhoog!!

  72. Indo said

    Erg slechte en trieste Start Imo.

    Leuk dat ze in zijn voor veranderingen en dat ze hun eigen series willen promoten.
    Maar ze zijn simpelweg niks aan!
    Amerikaanse gevoel van humor, smaak etc en nogmaals, in my opinion, mag dat zo blijven op de Amerikaanse buis en niet op deze!
    Die nederlands ingesproken series is niet om aan te zien of aan te horen, blegh.

    Kom maar aan met meer anime, bijna elke anime is op jetix en foxkids(pokemon als vb op foxkids voor het eerst uitgezonden, en kijk hoe goed dat is ontvangen) maakt er een enorm grote doelgroep blij mee van alle leeftijden, ipv deze serie is leuk voor 5 tot 7 jarige en deze is leuk voor 10 tot 14 jarige.
    Shin chan was te gek , DbZ was te gek, digimon, b-daman, beyblade yu gi oh noem maar op … zijn paar duizend anime series , genoeg keuze om paar geschikte te vinden voor de leeftijdsgroep.

    En kom aub niet aan over dat Jetix te agressieve beelden uitzond e.d.
    Want😄 als ik hannah montana google zie ik der op de eerste pagina in der bikini staan of kussend met haar vriendinnen, erotisch poserend.
    Evenals gaat😄 blijkbaar ook genoeg actie tekenfilms uitzenden dus daar ligt het niet aan.

    Disney kan zich beter met films bezig houden
    Die ik overigens wel prachtig vind qua uiterlijk als verhaallijnen.
    Maar blijf van onze series af!😀

    (in de zin natuurlijk wat we gewend zijn te kijken en waar wij voor kiezen om te kijken en niet wat jullie beslissen wat jullie vinden wat wij moeten kijken.)

  73. Oma said

    Fuck Dishney😄 <_- geen smiley!!!

    Jetix must bakc assholes

  74. ik said

    disney xd is echt een grote baggerzooi aan goedkope *** programma’s alleen phineas en ferb is nog een beetje leuk voor de rest, geen woorden voor.

  75. ronan said

    ik wil pokemon gewoon terug klaar punt uit diney xd is niks aan voor mij

  76. Pieter said

    Je buigt nog wel. Wacht maar af.

  77. ronan said

    ja ja hoe weet jij dat dat pokemon terug komt

  78. Pieter said

    Ik bedoel dat jij je uiteindelijk wel zal moeten overgeven aan de gigantische Disney-machine. Hoe graag jij je Pokémon ook wilt, voor Disney draait het uiteindelijk om geld en kijkers. Zelfs al betekent dit dat Disney😄 een soort van Disney Channel 2 wordt.

  79. ronan said

    maar komt pokemon toch misschien
    op disney xd
    en pokemon kan toch op disney xd komen doe dat je verpest bijna de serie waar alle mensen de hele jaar naar zitten te kijken
    door jullie bedoel ik
    en nog wat geld of geen geld pokemon moet gewoon komen

    Bewerkt

  80. fabian said

    ik wil pokemon ook gewoon terug hebben

  81. dtvfan said

    @ronan
    Gelieve uw reacties in één bericht te doen, aub. Ik heb ze in één reactie gezet.
    Mvg,
    dtvfan

  82. rohid said

    en ik wil ook pokemon terug net zoals fabian en ronan

  83. ronan said

    ja maar ik wil het gewoon terug pokemon ik heb naar pokemon al mijn hele leven gekeken ik wil het gewoon terug

  84. dtvfan said

    @rohid/fabian/ronan
    Gelieve niet via verschillende namen uw (zelfde) mening te zeggen. Reageren op nog niet-verschenen reacties (van uzelf) valt bovendien op.
    Mvg,
    dtvfan

  85. Jeffrey-DX said

    jullie willen pokemon wel terug maar ik keek meer digimon dan pokemon ben meer met digimon op gegroeit en ben nu ook een hele grote fan van digimon ik vind opzig zelf dat er een nieuw soort kanaal mag komen waar allemaal van die anime zoals gundam robotech digimon mon colle knights pokemon beyblade yugioh shugo chara sonic x enz. op komen

  86. daan said

    ik vind disny xd maar niets nu komt pokemin niet meer van mijn mag jetix trug komen want dan krijg je weer pokemon ik vind jetix leuker
    dan al die disny filpjes worm doen ze dan niet pokemon er bij ik vint het een kut iedee

  87. oma said

    kom pokemon op tv

  88. ronan said

    ja misschien

  89. ronan said

    digimon hahaha hoor die grap aleen maar met6 die domme draak

  90. Jeffrey-DX said

    met die draak das alles -.- dan heb je iets heel anders digimon is echt wel veel beter dan die draak hoor -_-

  91. ronan said

    is dit de website om te klagen?

  92. ronan said

    maar pokemon is beter dan digimon bij die digimon doen ze echt dommen dingen ik heb het zelf ook een keertje op fox kids gezien en toen keek ik naar pokemon digimon shin chan yugi oh de bende van 5 en dragonball z

  93. Jeffrey-DX said

    dat vinden jullie maar ik vind heel wa anders digimon is bij mij de beste beter dan pokemon en so???? jullie vinden pokemon leuk nou en ik vind digimon gwoon leuk😉 ik laat wel iedereen in zn waarde da doen jullie nie en ik kom zeker in mn digimon kleren naar de pokemon day

  94. Pieter said

    Pokémon is sowieso beter dan Digimon, al was het maar omdat Digimon overduidelijk een kopie was van Pokémon.

    Zouden de kindjes al in bed liggen?🙂

  95. Jeffrey-DX said

    boeiend ik ken veel meer mensen die ook digimon leuker vinden dan pokemon terwijl digimon toch opzig beter is er zit geen zelfde eigendunker in het verhaal het verhaal is veel leuker en veel groter en er zijn betere monsters en aanvallen😉

  96. daan said

    ik keek elke dag naar jetix alleen voor pokemon ik was 10 jaar en ik keek al naar pokemon pokemon is voor mijn gewoon mijn leven geworden ik vind disny xd maar niets elekeer komt een ander tekeflmjpes zo al kit vs kat dat is geen bal aan ik wil gewoon pokemon trug en als disniy xd met niewe afleveringen komt van pokemon want pokemon is mijn leve gewoorden zonder pokemon zetten wij voortaan op ned 3 als pokemon nou op disny xd komt dan ga ik weer kijken en ik vond jetix veel mooier ik wil gewoon disny xd asl u dit leest ik wil graag pokemon trug pokemon is mijn leve zonder pokemon ga ik niet op disny xd kijken gr daan

  97. Hans said

    ik weet niet wat mensen hier zeuren DisneyXD is pas in NL
    en jullie klagen nu al zo deden mensen ook toen FoxKids wegging
    alleen maar klagen over Jetix en nu Jetix is weg alleen maar Klagen
    over DisneyXD geef het wat tijd het jaar is pas begonnen

    en trouwens jullie allemaal lopen achter pokemon komt
    zaterdag en zondag op DisneyXD dus stop maar met zeuren dat
    Pokemon weg is want het is er weer

  98. ronan said

    zweer je voor je dood en nog wat hoe weet jij dat pokemon terug komt ben jij de baas over disney xd ofzo en we mogen zeuren wat we willen jij bent niet onze baas en nog wat in de veronica magazine zag ik dat pokemon er niet is dus en nog wat digimon zijn voor baby,s ze zeggen mama mama mijn pemel is naar zuid tokiyo gegaan

  99. Hanna Montana said

    dames en heren ik wilde even wat kwijt over disney😄
    en dit was toevallig de eerste plek waar ik zag dat dat kon,
    dus bij deze:

    Disney😄 is zwaar zuigend en kut. Zo. Nu dat is gezegd zal
    ik mijn mening maar eens onderbouwen.. Dat komt namelijk omdat
    ik een uitermate grote SCHIJTHEKEL heb aan dingen zoals de Jonas
    Brothers, Hanna Montana en die shit. Dat komt omdat het gewoon
    kanker-kansloze mensen zijn waarvan Disney maar 1 gedachte had:
    ‘geld verdienen aan kleine kinderen die het toch wel leuk vinden’
    Daarom heb ik er een KK-grote hekel aan. En Disney😄 is niets
    anders dan die kansloze shit. Dus geen gezeik dat alleen de naam is
    veranderd, want door Disney komt die shit op televisie.

    Zo dat is eruit, voel me stuk beter. Hoop oprecht dat die mensen
    sterven in een uitermate pijnlijke dood.🙂
    Mvg,

    Mij

  100. krootje said

    ik vind het wel dom dat het alleen voor jongens is:O

  101. ronan said

    hou je mond hannah montana

  102. dtvfan said

    Aan iedereen,
    Gelieve de reacties deftig, inhoudsvol, respectvol én beleefd te houden. Reacties met alleen scheldwoorden en dus zonder inhoud worden geweigerd.

    Bovendien kunnen reacties die gericht zijn aan Disney (XD) beter verzonden worden naar Disney (XD) zelf. Mailadressen zijn hierboven te vinden. Disney zelf zal hier niet reageren.

    Mvg,
    dtvfan

  103. ronan said

    ja maar ik wil het hier

  104. Hans said

    ronan wat zeur je zo
    en weet je waarom ik zeg dat jullie niet
    moeten zeuren vanwege mensen zoals die hannah boven
    daarom pokemon komt dit weekend op tv had ik begrepen
    dus kijk maar dit weekend tussem 12:00 en 13:00

    dan nog iets jullie zeuren maar om een naam van een tvzender
    ik weet het is niet maar een tv zender maar jullie hebben
    meteen jullie oordeel zo was het ook toen FoxKids Jetix werd
    mensen hebben een oordeel en willen FoxKids terug en nu
    4bijna 5jaar later iedereen klagen over DisneyXD ik bedoel hallo
    het is niet eens een week in NL jullie weten ten 1st niet eens
    als de programering zoblijft DisneyXD heeft zelf gezegt dat het maar TIJDELIJK is
    en Hannah zoek een leven ofzo ga Disney mailen

    want er zijn belangrijke dingen in de wereld en iedereen hier
    klaagt maar over een zender dat niet eens 1 week in NL is
    ik bedoel wij die het in NL goed hebben horen niet te klagen
    we hebben eten een huis tv alles en dan maar zeuren over een TVzender
    waarvan de naam is veranderd kom op zeg ik geef toe vroeger was ik ook zo

    hoe jullie zo boos zijn maar je moet ook denken dat het niet de einde van de wereld is
    en alle klachten over het is meer voor Jongens dan moet je bij Walt Disney USA zijn

  105. ronan said

    jullie hebben deze website gemaakt over disney xd en nog wat het begin is zei omdat ik aleen pokemon leuk vind en daar mee wel je ons beinvloedendat we niet boos moeten zijn en we mogen zelf of we boos zijn of niet en nog wat kijk in de veronica magazine daar staat helemaal niet dat pokemon tussen 12:00 uur en 13:00 uur is en nog wat ik klaag niet over dat de naam is veranderd ik wil gewwon pokemon terug hebben dus ik zal maar zelf niet zeuren

  106. Hans said

    heb ik het over jouw dat de naam is veranderd nee
    dan nog iets deze website is niet alleen voor disney xd gemaakt
    en trouwens het staat gwn in de programmering pokemon dat heeft disney xd zelf gezegt
    https://digitaletv.wordpress.com/2009/12/29/pokemon-verdwijnt-niet-en-blijft-op-disney-xd/
    kijk maar zelf

  107. oma said

    Weaneer komt pokemon op tv.

  108. dtvfan said

    @ronan
    Ten eerste deze website is niet rond Disney😄 of Pokémon gemaakt. Kijk verder op deze site en je zal ontdekken dat deze onafhankelijke site over digitale tv gaat. Een artikel over Disney, wil niet zeggen dat alle artikels op Digitale TV Weblog over Disney gaan. Ik snap niet dat dit niet duidelijk is. Bovendien heeft Disney verschillende officiele sites en zijn er aparte forums over Pokémon en Disney.

    Verder wil ik benadrukken dat onder verschillende namen reageren mag, maar niet om telkens hetzelfde te zeggen. Bovendien snap ik dat je (en vele anderen) graag Pokémon asap wil terughebben, maar zoals eerder gezegd Disney zal niet reageren op deze website. Beste is een mail te sturen en zo een persoonlijk antwoord van Disney te krijgen.

    Ten slotte : op de link bij de reactie van Hans is er een reactie met verder info over de programmering van Pokémon.

    Mvg,
    dtvfan

  109. ronan said

    jawel hans wat mensen zeuren en ik weeet donders goed dat je daar mee ook mij bedoeld en jij dtvweet ik veel het is te laat om er over te zeuren dus ik zal naar je mama gaan

  110. dtvfan said

    Als u wilt discussieren/klagen over Disney😄 en of Pokémon, ga dan naar een forum. Voor alle duidelijkheid: deze site is geen forum.
    Hou het ook deftig, beleefd én respectvol. Beledigen en uitmaken horen hier niet thuis.

    dtvfan

  111. Hans said

    ronan mensen zoals jij hebben geen respect
    je doet net als een klein kind zeg
    trouwens het is niet de einde van de wereld als pokemon
    er even niet is

  112. dtvfan said

    En hiermee beeindig ik deze discussie.

    Reacties over Disney😄 en Pokémon bij andere artikels worden geweigerd of verdwijderd wegens off-topic.

    dtvfan

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
