Digitale TV Weblog

Nieuws en info over digitale tv (2008 – 2016)

  • Het archief

  • oktober 2009
    M D W D V Z Z
    « Sep   Nov »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Categoriëen

  • Overname artikels

    Indien u een artikel van Digitale TV Weblog gedeeltelijk of geheel overneemt, vragen wij u bij een gedeeltelijke overname de bron te vermelden en bij een volledige overname de bron te vermelden en een link naar het desbetreffende artikel te plaatsen.
    Alvast bedankt.

S-Televisie wordt vanaf 1 januari 2010 Stories

Posted by dtvfan op 31 oktober 2009

Stories De Vlaamse showbizz-zender S-Televisie wordt vanaf 2010 Stories. S-Televisie brengt momenteel enkel Vlaams en internationaal nieuws uit de showbizz, maar dat zal veranderen. Showbizznieuws over bekende mensen blijft op Stories belangrijk, maar ook verhalen van de gewone mensen zullen op de zender komen. Hiervoor zullen reporters van Stories in Vlaanderen rondtrekken. S-Televisie is enkel verkrijgbaar via Telenet Digital TV.

3 Reacties to “S-Televisie wordt vanaf 1 januari 2010 Stories”

  1. Nicolas said

    S-Televisie is echte rotzooi. Hopen dat Stories wat beter wordt, maarja…

  2. Myriam said

    Foutieve info ’t Heilig Huizeken ! De chef-kok te zien op tv werkt er niet meer ! Hopelijk smaakt de ‘Bouillabaisse’ nog ‘Royal’ !

  3. In 1972 was ik slachtoffer van een zwaar ongeval (2 maand coma) . Als 80% motorisch gehandicapte, schreef ik een boek. Daarin beschrijf ik het leven voor mijn ongeval, het ongeval zelf, de revalidatie.
    Ondanks mijn toch zware beperkingen maakte ik al vele lange fietstochten rond Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Nederland, België en van Gent tot Venetië. Deze tochten komen ook aan bod in het 341 blz. tellend boek met als titel “gehandicapt op 2 wielen”
    Op 17-06-1990 heeft VTM me gefilmd en dezelfde dag uitgezonden in het nieuws vann 19u00.
    In 1981 heeft FR3 (Rennes) me gefilmd.
    http://www.henkdeconinck.be/fr3/Rennes.html
    Het boek kan men bestellen via mijn site:
    http://www.henkdeconinck.be/bestellen.html

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
